Åpen dag onsdag 17.01 og Åpen kveld torsdag 18.01

Mailand inviterer til Åpen dag for elever fra 10. trinn onsdag 17. januar. Elever og foresatte er inviterte til Åpen kveld torsdag 18. januar fra 18-20.  Velkommen!

Elever på 10. trinn er velkomne med sine skoler på Åpen dag onsdag 17. januar på dagtid etter påmelding til hildeholt@viken.no. Elevene vil da besøke de ulike utdanningsprogrammene som skolen tilbyr.

Torsdag 18. januar er 10. trinnselevene velkomne tilbake, gjerne sammen med foresatte. Elever, rådgivere og ledelsen vil ta dere imot med omvisning på skolen og informasjon om utdanningsprogrammene. Lærere og elever fra de ulike utdanningsprogrammene vil være til stede og ha undervisning i noen av klasserommene. Elever fra de ulike utdanningsprogrammene vil også ha stands i foajeen.