Fylkesmesterskap UB 2024: Mailand gjør det bra!

Under årets Fylkesmesterskap for ungdomsbedrifter stilte Mailand med 14 godt forberedte bedrifter. 2 av bedriftene ble håndplukket som Beste ungdomsbedrift fra hele 256 ungdomsbedrifter. Det er svært godt gjort!

Elevene var profesjonelle og engasjerte. Pure Showering UB ble nominert i konkurransen Beste innovative vare/tjeneste, men både Pure Showering UB og Volare UB ble 2 av 30 håndplukkede deltakere i konkurransen om Beste ungdomsbedrift. Det er svært godt gjort på et mesterskap med hele 256 deltakende ungdomsbedrifter.

All ære til lærerne fra Mailand som jobber så hardt for at elevene skal få oppleve læring og mestring gjennom entreprenørskap og bedriftsutvikling på utdanningsprogrammet studiespesialisering, utdanningsprogrammet salg, service og reiseliv og ikke minst utdanningsprogrammet medier- og kommunikasjon. Under mesterskapet kunne man tydelig se det harde arbeidet og veiledningen som eleven hadde fått fra sine lærere da de representerte Mailand Vgs.